EXPERIMENTANDO
Unha das actividades que máis nos gustou neste 2º trimestre foi unha xornada adicada a "experimentos" segundo decían os meus alumnos/as, máis ben era unha clase práctica, fundamentada nunha metodoloxía máis aberta e activa onde o neno/a poida interactúar, tocar, ser partícipe na súa aprendizaxe con diversos materiais, a verdade e que estiveron moi entusiasmados/as e as aprendizaxes foron verdadeiramete moi significativas, estiveron moi atentos dado que isto non o fixeran nunca.
A continuación, amosamos algunhas das actividades que levamos a cabo:
MANTEQUILLA CON OUREGO
SAL, OUREGO, MANTEQUILLA, TOSTADAS E RECIPIENTES
Pasos: misturamos os ingredientes, por quendas... uns añadimos a sal, o ourego e gardámolo na neveira ata a hora da merenda.
DESPOIS O MELLOR!
A MERENDAR!
E xa por último, ca barriguiña chea, fixemos a tarefa no libro e escribimo-los ingredientes.
Ainda non sabemos se cheirará moi ben.... á volta das vacacións o descubriremos. Adrián foi o encargado de misturalos ingredientes.
E despois fixemos a actividade do libro, así resultounos moito máis doado.
SENTIDO DA VISTA, DO GUSTO E DO OLFATO
AS FROITAS POR DENTRO
UN PEIXE NA CLASE
Observamos un peixe de verdade, para ser exactos un lirio ou bacallau, mirámolas "agaias", os ollos, a boca, tocámolo, cheirámolo e abrimolo e vimos as súas espinas, despois lavámolas mans e fixemos a actividade.
ATA A PRÓXIMA AVENTURA!
Espero que vos gustase.
Saboreamos un chisquiño de sal e azucre e observamos detidamente como eran unhas froitas por dentro (despois as comimos) antes de facer o que nos mandaba o caderno.
HERBAS
Olemos unhas cantas herbas aromáticas: lavanda, ourégo, tomillo, romero, manzanilla...
UN PEIXE NA CLASE
Observamos un peixe de verdade, para ser exactos un lirio ou bacallau, mirámolas "agaias", os ollos, a boca, tocámolo, cheirámolo e abrimolo e vimos as súas espinas, despois lavámolas mans e fixemos a actividade.
ATA A PRÓXIMA AVENTURA!
Espero que vos gustase.
No hay comentarios:
Publicar un comentario