jueves, 17 de octubre de 2013

AO NOSO RITMO!

Xa estamos aquí de novo! Seguro que estabades ansiosos por saber das nosas aventuras na escola, non sí? A entrada de hoxe títulase " Ao noso ritmo ", e xustificase así, por que cada un de nós ten un ritmo diferente na aula. Ao longo da xornada cada neno/a marca o seu ritmo de aprendizaxe, uns son moi rápidos e outros máis lentiños, pero imos facendo as cousas ao noso xeito por que cada un/unha precisa o seu tempo.
Cada neno/a vai ao recanto cando remata a súa tarefa, outros/as pasan directamente a merendar por que ás veces non queda tempo suficiente para o xogo. Aquí estamos nunha das nosas xornadas na escola.
 





 
Por iso é moi importante respetalo ritmo de cada ún!
A semana continúou a bó ritmo, xa que fomos por primeira vez ao....
gimnasio
 
A outra semana non puidemos ir por culpa do noso... comportamento! Pero esta semana síiiii!!Pasámolo moi ben, facendo diversos xogos.
Había que estar atentos ás explicación e normas dos xogos... rimos moito e ata houbo eliminados/as!! Pero foi divertido. Estamos desexando volver! Crucemo-los dedos para que a profe nos leve a vindeira semana!

 
A bö ritmo tamén imos coas tarefas das letras. Estamos a traballar estas:
 
 


 
Pero.... en minúscula eh? Qué xa somos moi maiores! 
Tamén estamos enredando coas sumas mailas restas. Polo de agora estamos facendo as cousiñas amodiño para non trabucarnos, e coller máis seguridade e confianza en nós mesmos. E ata xa nos atrevemos a "ler" algunhas palabriñas moi sinxelas. A profe dí que: Medramos a fume de carozo! Iso é boa sinal, verdade?
 
Tamén, estivemos moi entusiasmados cun conto que nos contou a profe títulase:
 
 
E aquí estamos facendo o seu debuxo correspondente, despois de escoitalo! e morrer da risa!! Un contiño moi divertido e onde se pode traballar valores como a amizade,  a mellora da autoestima individual, e o grao de empatía.
 
 
Tamén vos deixamos aquí o conto, por se queredes escoitalo!
 
 
 
 
Ata a próxima entradiña familias! Vémonos pronto.
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario